Verzenden en bezorgen

Je pakket wordt binnen 2-3 dagen geleverd bij jou thuis of op een alternatief adres. Wij leveren op maandag t/m zaterdag, met uitzondering van feestdagen. Tijdens piekperiodes (rond bijv. sale of feestdagen) kan de levering iets langer duren. Hier wordt je altijd over geinformeerd op de website.

Drukwerk en producten die gepersonaliseerd worden streven wij binnen 4-6 werkdagen na betaling van je bestelling te versturen. Wanneer je pakket onderweg is laten wij uiteraard aan je weten! Is er hoge spoed? Mail dan even naar info@blijtjes.nl om samen even naar de mogelijkheden te kijken.

Je ontvangt altijd een track & trace code per mail. PostNL zal het pakket maximaal 2 maal aanbieden of wanneer het mogelijk is, bij de buren. Mocht afleveren niet gelukt zijn, dan kun je gedurende 3 weken het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde serviceloket van PostNL. De bezorger brengt je hiervan op de hoogte. Wij leveren op alle woonadressen binnen Nederland en Belgie.

Belangrijk > PostNL geeft geen 100% garantie dat zij alles tijdig bezorgen. Blijtjes is niet aansprakelijk voor fouten of vertragingen van PostNL en alles is dan ook op eigen risico. Wil je zelf 100% zeker zijn dat je alles op tijd in huis hebt? Bestel dan (extra) tijdig :-)

Tarieven

Binnen Nederland € 4,95 en gratis verzending vanaf € 35,-. 

Bezorging naar België is mogelijk en doen wij ook met veel plezier! De kosten zijn € 9,95 en gratis verzending vanaf € 60,-. 

Op dit moment is Blijtjes nog alleen gericht op verzenden binnen Nederland en België. Mocht je uit een ander land komen en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@blijtjes.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen!

Retourneren

Het is uiteraard mogelijk om de ontvangen producten te retourneren. Laat het ons even weten via info@blijtjes.nl Dan weten wij hier alvorens van en kunnen we eventuele afspraken maken.

Een pakket retour sturen via de retourlink:

  1. Open de link die je hebt ontvangen in de e-mail met track & trace informatie.
  2. Volg de aanwijzingen op die volgen. Het bedrag voor de retourzending is voor eigen rekening (€ 7,20) Via Ideal kun je een retouretiket verkrijgen.
  3. Open en print het etiket.
  4. Plak het etiket op het pakket. Je kunt dit ook dubbelvouwen of uitknippen, als de gehele A6 maar zichtbaar is, zie hier een voorbeeld van hoe dit etiket er uit dient te zien.
  5. Breng het pakket naar het dichtsbijzijnde PostNL punt. Kijk hier voor een service punt bij u in de buurt. Vraag altijd om een bewijs van afgifte.
  6. Blijtjes ontvangt een bericht dat het pakket retour gestuurd is en ontvangt het pakket de volgende dag van een koerier van PostNL.

De producten dienen onaangebroken te zijn. Na ontvangst van de producten zullen wij de terugbetaling voldoen.

Mocht je verkeerde goederen hebben ontvangen die niet door je besteld zijn, dan zorgen wij uiteraard voor een correcte afhandeling. De verzendkosten zullen dan voor onze rekening zijn. Neem in dit geval contact op via info@blijtjes.nl

* Met uitzondering van bestellingen in het weekend. PostNL bezorgt post van maandag tot en met zaterdag.

© 2015 - 2021 Blijtjes | www.blijtjes.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel