Navigatie

Verzenden en bezorgen

Bestel en betaal je met iDEAL of Bancontact/Mister Cash voor 14.00 uur, dan sturen wij het pakket diezelfde dag* nog! De bestelling na 14.00 uur zullen de volgende werkdag op de post gaan! Dit geldt voor alles, behalve voor de kant en klare traktaties, de stoffen zakjes en al het drukwerk. Dit is maatwerk en daar hebben wij dus meer tijd voor nodig :-)

Kant en klare traktaties, stoffen zakjes, drukwerk en producten die gepersonaliseerd worden streven wij binnen 3-5 werkdagen na betaling van je bestelling te versturen. Wanneer je pakket onderweg is laten wij uiteraard aan je weten! Is er hoge spoed? Mail dan even naar info@blijtjes.nl om samen even naar de mogelijkheden te kijken.

Je ontvangt altijd een track & trace code per mail. PostNL zal het pakket maximaal 2 maal aanbieden of wanneer het mogelijk is, bij de buren. Mocht afleveren niet gelukt zijn, dan kun je gedurende 3 weken het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde serviceloket van PostNL. De bezorger brengt je hiervan op de hoogte. Wij leveren op alle woonadressen binnen Nederland en Belgie.

Belangrijk > PostNL geeft geen 100% garantie dat zij alles tijdig bezorgen. Blijtjes is niet aansprakelijk voor fouten of vertragingen van PostNL en alles is dan ook op eigen risico. Wil je zelf 100% zeker zijn dat je alles op tijd in huis hebt? Bestel dan (extra) tijdig :-)

Tarieven

Binnen Nederland € 4,95 en gratis verzending vanaf € 35,-. 

Bezorging naar België is mogelijk en doen wij ook met veel plezier! De kosten zijn € 9,95 en gratis verzending vanaf € 60,-. 

Op dit moment is Blijtjes nog alleen gericht op verzenden binnen Nederland en België. Mocht je uit een ander land komen en benieuwd zijn of je ook bij ons kunt bestellen, stuur dan even een e-mail naar info@blijtjes.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen doen!

Retourneren

 

Het is uiteraard mogelijk om de ontvangen producten te retourneren. Laat het ons even weten via info@blijtjes.nl Dan weten wij hier alvorens van en kunnen we eventuele afspraken maken.

Een pakket retour sturen via de retourlink:

  1. Open de link die je hebt ontvangen in de e-mail met track & trace informatie.
  2. Volg de aanwijzingen op die volgen. Het bedrag voor de retourzending is voor eigen rekening. Via Ideal kun je een retouretiket verkrijgen.
  3. Open en print het etiket.
  4. Plak het etiket op het pakket. Je kunt dit ook dubbelvouwen of uitknippen, als de gehele A6 maar zichtbaar is, zie hier een voorbeeld van hoe dit etiket er uit dient te zien.
  5. Breng het pakket naar het dichstbijzijnde PostNL punt. Kijk hier voor een service punt bij u in de buurt. Vraag altijd om een bewijs van afgifte.
  6. Blijtjes ontvangt een bericht dat het pakket retour gestuurd is en ontvangt het pakket de volgende dag van een koerier van PostNL.

De producten dienen onaangebroken te zijn. Na ontvangst van de producten zullen wij de terugbetaling voldoen.

Mocht je verkeerde goederen hebben ontvangen die niet door je besteld zijn, dan zorgen wij uiteraard voor een correcte afhandeling. De verzendkosten zullen dan voor onze rekening zijn. Neem in dit geval contact op via info@blijtjes.nl

* Met uitzondering van bestellingen in het weekend. PostNL bezorgt post van dinsdag tot en met zaterdag.

© 2015 - 2017 Blijtjes | www.blijtjes.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.